За допомогою інструмента «Текст» помістіть точку введення туди, де потрібно створити таблицю. Виберіть команди «Таблиця» > «Вставити таблицю». Вкажіть кількість рядків та стовпців. Вкажіть кількість горизонтальних осередків у рядку основної області та кількість вертикальних осередків у стовпці.21 травня 2021р.
Як зробити таблицю у форматі PDF?
Як конвертувати файли Excel в PDF
- Виберіть файл та відкрийте його в Microsoft Excel.
- Конвертуйте електронну таблицю Excel у PDF. У Windows перейдіть на вкладку Acrobat і натисніть кнопку «Створити» PDF». …
- Захистіть PDF-Файл. …
- Збережіть файл як новий документ PDF.
Як легко створити таблицю?
Швидка вставка базової таблиці
- У меню Вигляд виберіть Режим розмітки або Режим публікації.
- Клацніть у документі місце, куди ви бажаєте вставити таблицю.
- На вкладці Таблиця у групі Параметри таблиці натисніть кнопку Створити, після чого клацніть і перетягніть вказівник миші через потрібну кількість рядків та стовпців.