Як зробити рифлене скло в максі

Як створити текстуру скла у 3D Max?

Текстура скла для 3D Max Коли хочете додати відтінок скла та інших прозорих матеріалів – вам потрібен параметр Absorption. Він знаходиться в сувої Volumetric absorption and scattering в налаштуваннях матеріалу і відповідає за поглинання світла в товстіших ділянках об'єкта.

Як зробити тоноване скло в 3ds Max?

Це в налаштуваннях матеріалу, після рефлекту, рефракту нижче праворуч. рендер регіоном саме Скло, Поки не отримаєш потрібний відтінок, заощадиш багато часу, просто мультиплієр будеш довго крутити поки потрібний колір вийде.

Related Post

Як користуватися додатком нотатки на хонорЯк користуватися додатком нотатки на хонор

Активуйте додаток Нотатки, клацнувши по іконці на одному з робочих екранів мобільного пристрою Хуавей. Виберіть вкладку нотатки або завдання, потім для створення нового документа натисніть на іконку кола зі знаком

Як застосовувати ґрунтовку глибокого проникнення?Як застосовувати ґрунтовку глибокого проникнення?

Наносити ґрунтовку глибокого проникнення слід валиком або пензлем на знежирену, знепилену та міцну основу при температурі 5°С – 30°С. На висихання може знадобитися від 30-40 хвилин до кількох годин. Після