У зверненні мають бути зазначені прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Як правильно оформити звернення?
У зверненні у формі електронного документа громадянин в обов'язковому порядку зазначає своє прізвище, ім'я, по батькові (останнє – за наявності), адресу електронної пошти, за якою мають бути надіслані відповіді, повідомлення про переадресацію звернення.Похожі
Як правильно оформити електронний обіг?
Електронне звернення громадянина в обов'язковому порядку має містити:
- прізвище, власне ім'я, по батькові чи ініціали громадянина;
- адресу місця проживання (місця перебування) громадянина;
- виклад суті звернення;
- адресу електронної пошти громадянина.