Що включає конкурентний аналіз?
Конкурентний аналіз – це процес вивчення конкурентів. Що саме аналізувати залежить від завдань бізнесу. Це може бути аналіз торгової пропозиції, ціноутворення, асортименту, ставлення до клієнтів, прибутку, оборотів, програми лояльності, каналів збуту, реклами.
Як проводити аналіз конкурентного середовища?
Як зробити аналіз конкурентного середовища
- Зберіть максимум інформації про ринок та конкурентів. Почніть із дослідження в інтернеті. …
- Вивчіть конкурентів, їх продукти та специфіку роботи. …
- Вивчіть цільову аудиторію та її потреби. …
- Підготуйте експертне інтерв'ю. …
- Систематизуйте та вивчіть усі зібрані дані.