На вкладці Вставка виберіть команду Рівняння. Можна також натиснути клавіші Alt+=. Щоб використовувати вбудовану формулу, на вкладці Конструктор натисніть кнопку Рівняння. Щоб створити власну формулу, на вкладці Вставка виберіть команду Рівняння, а потім натисніть кнопку Рукописне рівняння.
Чи можна PowerPoint використовувати таблицю Excel?
У PowerPoint Виберіть слайд, на який потрібно вставити скопійовані дані аркуша. На вкладці Головна натисніть стрілку під кнопкою Вставити та виберіть пункт Спеціальна вставка. У вікні Спеціальна вставка встановіть перемикач Зв'язати, а потім у полі Як виберіть Лист Microsoft Excel.
Як пов'язати Excel та PowerPoint?
Вставка листа Excel у PowerPoint
- Виберіть слайд, на який потрібно додати лист Excel.
- На вкладці Вставка натисніть кнопку Таблиця та виберіть пункт Таблиця Excel.
- Щоб додати текст до комірки таблиці, клацніть цю клітинку, а потім введіть текст. Після цього клацніть за межами таблиці.