Відповідь: Заповнити заяву про зняття з обліку, потім віднести її разом із судновим квитком та паспортом до ДІМЗ. Заяву можна подати за допомогою порталу Держпослуги. Якщо у держінспекторів не виникне питань та сумнівів, вони знімуть плавзасіб з обліку, поставивши у судновому квитку відповідну позначку.
Які документи необхідні для зняття човна з обліку?
1) письмової заяви власника (правовласника) судна або його довіреної особи про необхідність повторної реєстрації або зняття з обліку судна; 2) суднового квитка; 3) документа, що засвідчує особу власника (правовласника) судна або його довіреної особи (подається);
Чи потрібно знімати з обліку човен перед продажем?
За новими правилами реєстрації вже неможливо буде зняти човен з обліку за договором купівлі-продажу та не ставити її на облік для того, щоб не сплачувати податок. У документі йдеться про те, що при переході прав власності на човен до реєстру маломірних суден вносяться відповідні зміни.