Часто ABC-аналіз плутають з ABC-методом, розшифровуючи ABC як Activity Based Costing, що неправильно. ABC-аналіз – аналіз товарних запасів шляхом розподілу на три категорії: А – найцінніші, 20% – асортименту (номенклатура); 80% – продажів В – проміжні, 30 % – асортименту; 15% – продажів
Що таке АВС-аналіз простими словами?
ABC-аналіз – маркетинговий інструмент, що дозволяє підприємству відмовитися від нерентабельних товарів та послуг. Найчастіше за допомогою АВС методу перевіряють товари, представлені в асортименті магазинів. Метод ABC-аналізу співзвучний із законом Парето, за яким 20% докладених зусиль вистачає, щоб отримати 80% результату.
Що таке ABC та XYZ аналіз?
ABC XYZ – це метод аналізу бізнес-процесів та маркетингових завдань. З його допомогою визначають, які товари мають стабільний попит, а які продаються рідко та генерують мінімум прибутку. У першу групу варто інвестувати більше сил та часу, а від другої, можливо, варто зовсім відмовитись.