Відкрийте Word документ, до якого ви хочете додати текст. Фокус переміщується в область редагування тексту документа. Натискаючи клавіші зі стрілками, ви почуєте місце, куди хочете додати текст, і почніть вводити текст. Коли ви закінчите введення, натисніть клавіші CTRL+S, щоб зберегти зміни.
Основні завдання в Word
- Створення документа Як правило, документи зручніше створювати на основі шаблону, а не порожньої сторінки. …
- Відкриття документа …
- Збереження документа …
- Читання документів …
- Реєстрація змін …
- Друк документа …
- Більш складні дії
Робота з документами у Word для Windows
- Виберіть файл > Відкрити та виберіть потрібний документ.
- Якщо файл збережено в OneDrive і ви працюєте в автономному режимі, зміни будуть збережені при наступному підключенні до Інтернету.
Вставка рядка підпису
- Клацніть там, де потрібно помістити рядок підпису.
- На вкладці Вставка натисніть кнопку Рядок підпису
- Клацніть Рядок підпису Microsoft Office.
- У вікні Налаштування підпису можна ввести ім'я в полі Пропонується для підписання. …
- Натисніть кнопку ОК.