Опозитний двигун – поршневий двигун внутрішнього згоряння, в якому кут між рядами циліндрів становить 180 градусів, а поршні, що протистоять, рухаються дзеркально по відношенню один до одного (одночасно досягають верхньої мертвої точки).
Опозитний двигун іноді називають V–образним з кутом розвалу 180 °, але це не зовсім правильно. У V–образний схемою поршні рухаються синхронно, у той час як у опозитної — дзеркально, наче боксуючи один з одним. Через це опозитні двигуни називають "боксерами" (Boxer), позначаючи буквою B: B2, B4, B6, B8.
Горизонтально-опозитний двигун Subaru сприяє зниженню ймовірності отримання серйозних травм під час наїзду на пішохода. Плоска форма двигуна дозволяє залишити місце між деталями та капотом – це означає, що капот краще гасить енергію, пом'якшуючи удар.