Олексію, рекомендуємо перепідключити послугу, для цього необхідно вибрати розділ "Карти" на головній сторінці мобільного додатка та вибрати картку зі списку. Потім натиснути: "Дії" / "Управління" / "СМС-інформування" / "Вимкнути" / "Підключити".
Як підключити смс РНКБ банк?
Як підключити
- У будь-якому банкоматі чи терміналі РНКБ виберіть «Послуги»
- Виберіть функцію «Підключення до Інтернет-банку»
- Далі ви отримаєте роздрукований сліп із вашим логіном для входу в систему
- Пароль для входу прийде на номер телефону у вигляді SMS-повідомлення
Чому не надходить смс від банку РНКБ?
Отримати більш детальну інформацію про послугу «Інтернет-банк», а також причини не надходження відповідного повідомлення для входу в особистий кабінет, Ви можете, звернувшись до кол-центру РНКБ за номерами: +7 (3652) 550-500, +7 495 232-90-00 або 8 800 234-27-27, або в будь-який операційний офіс Банку.