Натисніть Start кнопку "Пуск", а потім виберіть Установки > пристрої> принтери & сканери. Виберіть принтер, до якого потрібно надати загальний доступ, та натисніть кнопку Керування. Виберіть Властивості принтери та перейдіть на вкладку Доступ. На вкладці "Доступ" встановіть прапорець Загальний доступ до цього принтера.
Як підключити принтер до доступу до мережі?
У меню Windows Пуск виберіть пункт Панель керування. У вікні Панель керування перейдіть до категорії Обладнання та звук та натисніть Установка принтера у розділі Пристрої та принтери (у Windows Vista – Принтери). Відкриється майстер установки принтера. Натисніть Додати мережевий, бездротовий або Bluetooth-принтер.
Як зробити, щоб комп'ютер побачив принтер?
Для цього просто вставте кабель USB принтера у USB-порт комп'ютера та увімкніть принтер. На панелі завдань клацніть піктограму Пошук, введіть Принтери у рядку пошуку, а потім виберіть Принтери & сканери у результатах пошуку, щоб відкрити системний параметр Принтери & сканери.