Як можна впливати на пропозицію

на величину пропозиції, як і обсяг попиту, надають вплив два типи чинників: – ціна товару; – Нецінові фактори: виробничі можливості, технології, ресурсне забезпечення, рівень цін на товари-замінники та інші товари, інфляційні очікування населення, розмір податків.

Що може спричинити збільшення пропозиції?

Що таке пропозиція Пропозиція товару зростатиме, якщо в нього висока маржинальність, тобто виробник отримує великий прибуток від кожної одиниці проданої продукції. Наприклад, собівартість товару становить 120 рублів, а продають його за 1000 рублів. Ціна пропозиції – це мінімальна ціна продавців.

Що спричиняє скорочення пропозиції?

Детермінанти пропозиції – зміна цін на інші, у тому числі і на взаємозамінні товари; зміна податків та дотацій (Зростання податків веде до зростання витрат, що зменшує пропозицію, і навпаки); перспективи очікування (очікування підвищення цін – пропозиція знижується; очікування зниження цін – пропозиція збільшується);Похожі

Related Post

Як зробити кляр для обсмажування рибиЯк зробити кляр для обсмажування риби

Як приготувати кляр для лосося? Процес приготування У миску насипте борошно пшеничне, киньте щіпку борошна і вбийте свіже куряче яйце. Розмішайте віночком чи вилкою до отримання однорідного густого кляру. Потім

Опромінювач оуфк як користуватисяОпромінювач оуфк як користуватися

Загальне кварцювання приміщень Якщо потрібне чисте повітря в кімнаті Вам допоможе – сонечко лампа оуфк 01, інструкція наступна: необхідно відкрити передню заслінку опромінювача, включити в електричну мережу та залишити кімнату