на величину пропозиції, як і обсяг попиту, надають вплив два типи чинників: – ціна товару; – Нецінові фактори: виробничі можливості, технології, ресурсне забезпечення, рівень цін на товари-замінники та інші товари, інфляційні очікування населення, розмір податків.
Що може спричинити збільшення пропозиції?
Що таке пропозиція Пропозиція товару зростатиме, якщо в нього висока маржинальність, тобто виробник отримує великий прибуток від кожної одиниці проданої продукції. Наприклад, собівартість товару становить 120 рублів, а продають його за 1000 рублів. Ціна пропозиції – це мінімальна ціна продавців.
Що спричиняє скорочення пропозиції?
Детермінанти пропозиції – зміна цін на інші, у тому числі і на взаємозамінні товари; зміна податків та дотацій (Зростання податків веде до зростання витрат, що зменшує пропозицію, і навпаки); перспективи очікування (очікування підвищення цін – пропозиція знижується; очікування зниження цін – пропозиція збільшується);Похожі