Зазвичай "Доброго ранку" говорять до 12.00 години, до 18.00 говорять "Доброго дня", після цього – "Доброго вечора". Можливий варіант "Заради Вас бачити". Фразу привітання магазин вибирає сам залежно від того, хто його покупці та яким йому видається спілкування з ними.
Як правильно вітати клієнта у магазині?
Привітатися та представитися Воно може бути нейтральним — «Доброго дня», або трохи емоційним — «Здрастуйте, радий вас бачити». Потім розкажіть, хто ви, чим займаєтесь та як можете допомогти. Наголосіть на власній компетентності. Наприклад, не «Я продавець Петро», а «Мене звуть Петро.
Як розпочати розмову з покупцем у магазині?
Використовуйте 5 способів розпочати розмову з покупцем та встановити з ним контакт: вітання та пропозицію своїх послуг; інформування про товар; пропозиція допомоги; розмова про тенденції сезону або на абстрактну тему; питання клієнту. Використовуйте три види питань покупцю: закрите, відкрите та альтернативне.