Починати відповідь на заперечення можна такими фразами: Справді, може здатися, що це дорого… Справді, цей товар недешевий. Я вас розумію.
Як правильно відповідати на заперечення?
Як відповідати на заперечення клієнтів. Основні правила
- Прагніть не продати, а вирішити проблему клієнта. …
- Не сприймайте заперечення негативно. …
- Уважно читайте та слухайте аргументи клієнта. …
- Показуйте, що сумніви та обмеження клієнта нормальні, у них немає нічого соромного чи дивного.
Що ховається під запереченням дорого?
Зазвичай заперечення «Дорого» з'являється тоді, коли клієнт не бачить переваг продукту/послуги, різницю з конкурентами і, швидше за все, у нього вже є пропозиція з іншою ціною. Можливі причини заперечення «ДОРОГО»: Обмежений бюджет.