на землю можна через місцевий центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), який приймає документи для держреєстрації речових прав на нерухоме майно або у нотаріуса. Саме після реєстрації у держреєстрі прав на нерухоме майно виникає, змінюється чи припиняється відповідне право.
Скільки коштує оформити землю під будинком?
Держмито складе 350 рублів, для пайової власності – 100 рублів . Держреєстрація відбувається у десять робочих днів. Тільки після цього спадкоємець має право власності на придбану площу.
Які документи необхідні для оформлення у власність землі під будинком?
Розглянемо які потрібні документи для оформлення земельної ділянки в власність:
- Заява отримання права власності (У Росреєстрі);
- Кадастровий паспорт об'єкта;
- Оригінал та копія паспорта власника;
- Квитанція сплаченого державного мита;
- Документ, який може підтвердити право володіння землею.