Щоб швидко вставити таблицю, натисніть Вставка > Таблиця, а потім виділіть потрібну кількість стовпців та рядків. Натисніть і таблиця з'явиться в документі. Якщо потрібно внести зміни, ви можете додати або видалити рядки або стовпці в таблиці Word або PowerPoint для Mac об'єднати комірки.
Як працювати з таблицями у Word?
У розділі Робота з таблицями відкрийте вкладку Макет. У групі Таблиця натисніть кнопку Виділити та виберіть команду Виділити таблицю. У розділі Робота з таблицями відкрийте вкладку Конструктор.
Як правильно відформатувати таблицю у ворді?
У меню Правка клацніть таблицю, яку потрібно відформатувати. У розділі Робота з таблицями відкрийте вкладку Конструктор. У групі Стилі таблиць виберіть потрібний стиль, по черзі наводячи вказівник миші кожен із них. Щоб застосувати стиль до таблиці, клацніть його.