Копірайтер – це фахівець, який створює текстовий контент. Це можуть бути тематичні статті на сайті, ведення блогу, написання постів у соцмережах, email розсилки, прес-релізи.
Що входить у роботу копірайтера?
Копірайтинг – це створення текстів на вирішення маркетингових завдань. До таких текстів відносять: рекламні оголошення, лендинги, статті у ЗМІ, сценарії відеороликів, пости у соцмережах, слогани, листи для email-розсилки.
Що потрібно для того, щоб стати копірайтером?
Копірайтер – творець текстового матеріалу, якщо загалом. Він просто повинен бути грамотним, вміти чітко і бажано лаконічно викладати свої думки, мати привабливий стиль. А ще йому не зашкодить мати в арсеналі навичок таке вміння, як донесення інформації зрозумілою кожній аудиторії мовою.