Розсилка — це надсилання одного повідомлення великої кількості одержувачів за заздалегідь складеним списком адресатів. Розсилка – різновид прямого маркетингу. Це означає, що вона спрямована на особисті комунікації з клієнтами, щоб побудувати з ними взаємини та отримати прибуток у довгостроковій перспективі.29 черв. 2020 р.
Навіщо потрібні розсилки листів?
Розсилка електронної пошти засіб масової комунікації, групового спілкування та реклами, один із інструментів Інтернет-маркетингу. Полягає в автоматизованій розсилці повідомлень електронної пошти групі адресатів за заздалегідь складеним списком.
Які завдання вирішує email розсилання?
Головна завдання email-маркетингу для успішного продажу
- формування довіри та лояльності;
- продаж новим клієнтам;
- залучення нових клієнтів;
- збільшення повторних продажів та LTV клієнта;
- підігрів аудиторії.