Розсилання – це надсилання одного повідомлення великій кількості одержувачів за заздалегідь складеним списком адресатів. Розсилка – різновид прямого маркетингу. Це означає, що вона спрямована на особисті комунікації з клієнтами, щоб побудувати з ними взаємини та отримати прибуток у довгостроковій перспективі.29 черв. 2020р.
Навіщо використовується розсилка?
Список розсилки – це джерело даних, що містить відомості, Word використовується для налаштування листа.
Що буде за СМС розсилання?
Штраф за СМС розсилку може сягати 500 000 рублів (п. 1 ст. 14.3 КоАП РФ) Якщо в компанії в базі на СМС розсилку є ваші персональні дані (ПІБ, вік, дохід, інформація про освіту) – компанія повинна мати вашу згоду на їх обробку, зберігання та використання.