Оператор кол центру що робити

Що має говорити оператор кол-центру?

Мова має литися ритмічно, без великих пауз. Співрозмовнику найкомфортніше розмовляти з людиною, чия швидкість мови така сама, як у нього. При розмові зі співрозмовниками, чия швидкість мови істотно відрізняється від вашої, Оператор повинен вміти "резонувати" або підлаштовуватися під швидкість співрозмовника.

Що не можна говорити оператору кол-центру?

Отже, що не можна говорити клієнту, і які варіанти можна використовувати як альтернативу:

  • "Я не знаю". …
  • "Ви повинні". …
  • "Ні". …
  • "На Вашому місці, я б …" – це дратівлива фраза, яку не варто вживати. …
  • "Ви не праві".

Related Post

Квітки кульбаби чим вони корисніКвітки кульбаби чим вони корисні

Багаторічна трав'яниста рослина. Цінується в народній медицині жовчогінну, сечогінну, загальнозміцнюючу, протимікробну, спазмолітичну, кровоочисну, жарознижувальну дію. Також застосовується в кулінарії.17 квіт. 2017р. Що лікують квіти кульбаби? Кульбаба відома лікарська рослина. У

Як підключити другий телевізор від іншого телевізораЯк підключити другий телевізор від іншого телевізора

Для підключення цифрового ТБ на два телевізори через одну приставку вам знадобляться з'єднання по Wi-Fi і два кабелі: HDMI та RCA (або «тюльпан»). На задній панелі приставки можна знайти роз'єм,

Чим робити пірсинг вухаЧим робити пірсинг вуха

Фахівці рекомендують проколювати вуха у салоні. Використовуючи спеціальний пістолет для проколів, Майстер буквально за пару хвилин і практично безболісно зробить прокол в мочці вуха, а в отвір пістолет автоматично вставить