Конкурентний аналіз – частина маркетингової стратегії. Він потрібен, щоб вивчити основних конкурентів: їх продукцію, продаж та маркетингову тактику. Головна мета конкурентного аналізу – знайти ключові показники конкурентів і порівняти їх зі своїми.2 сент. 2022р.
Навіщо потрібен аналіз конкурентів?
Навіщо потрібний аналіз конкурентів Відкриття бізнесу або запуск продукту. Аналіз необхідний визначення ринкової ціни, затребуваної асортиментної матриці, цільових груп клієнта — вік, доходи, стать, потреби, географія. Утримання над ринком. Одиницям вдається утриматися ринку без розвитку товару.
Навіщо і як роблять аналіз конкурентів?
Конкурентний аналіз – це процес вивчення конкурентів. Що саме аналізувати залежить від завдань бізнесу. Це може бути аналіз торгової пропозиції, ціноутворення, асортименту, ставлення до клієнтів, прибутку, оборотів, програми лояльності, каналів збуту, реклами.