Найчастіше свист з'являється саме під час повороту керма. Це спровоковано тим, що у розширювальному бачку не вистачає спеціальної рідини. Потрібно лише долити її, і свист зникне. Пам'ятайте, що доливати потрібно таку ж рідину, яка раніше була налита в насос.
Що робити, якщо свистить ГУР?
Найчастіше свистить ГУР при повороті керма. Це означає недостатній рівень рідини у розширювальному бачку. Достатньо долити її до необхідного рівня і свист зникне. Необхідно доливати таку ж гідравлічну рідину, яка вже залита в насос.
Як зрозуміти що ГУР виходить з ладу?
Ознаки несправності агрегатів рульового управління та ГУР:
- Удари, стукіт і люфт, що передаються на кермо.
- Нерівномірне зусилля у всьому діапазоні обертання керма.
- Невідповідність положення керма куту повороту коліс.
- Періодично проявляються «закушування» на кермі.
- Стуки в області передньої осі, що передаються вібрацією на кермо.