Як відповісти на заперечення мені треба подумати?
Скрипти реагування на заперечення "Я подумаю"
- Вас щось конкретне не влаштовує? Що заважає ухвалити рішення?
- Добре. Давайте на чистоту. …
- Так звичайно. …
- Так звичайно. …
- Так звичайно. …
- Так звичайно. …
- Можливо, я не дав Вам достатньо інформації для прийняття рішення. …
- Чудово, що ви не ухвалюєте швидких рішень.
Як працювати із запереченням я подумаю?
5 кроків алгоритму для боротьби з будь-якими запереченнями
- Уважно вислухайте клієнта, виявіть причину запереченьщо його не влаштовує. …
- Пам'ятайте, що у вашого клієнта можуть бути приховані сумніви, спробуйте з'ясувати їх.
- У жодному разі не смійтеся над клієнтом. …
- Погоджуйтесь з клієнтом, коли його заперечення обґрунтовано.