Розшифровується CX як customer experienceтобто клієнтський досвід. В епоху цифрової трансформації CX став важливішим, ніж раніше. З розвитком технологій зросли і вимоги клієнтів: вони очікують простоти, зручності та швидкості від взаємодії з продуктом.11 травня 2023р.
Що означає CX?
CX (customer experience) – це досвід, який формується у клієнта при його взаємодії з усіма напрямками роботи компанії, у тому числі з представленими їй продуктами та послугами. UX (user experience) – це досвід користувача, що виникає у нього при взаємодії з конкретним продуктом та послугою.
Що таке CX та UX?
UX (User Experience) – Ті відчуття, які з'являються у людини при роботі з інтерфейсом. Будь-який досвід взаємодії користувача з продуктом є для користувача. CX (Customer Experience) — сукупність вражень, які людина отримує від співпраці з компанією.