Найзвичніший і зрозуміліший елемент айдентики — логотип компанії. Простіше кажучи, айдентика бренду – це комплекс шрифтів, кольорів, зображень, стилів, які використовуються у всьому візуалі, будь то сайт, візитка чи меню, яке подають у ресторані.3 бер. 2021 р.
Кому потрібна айдентика?
Айдентика потрібна компаніям, щоб бути впізнаваними. За допомогою неї бренд формує у споживача свій бажаний образ, створює власний код і розповідає про себе. Фірмовий стиль допомагає клієнту дізнаватися бренд «в обличчя» та помічати його продукти серед інших.
Які завдання вирішує айдентика?
Айдентика вирішує відразу кілька завдань:
- транслює основні цінності та ідеї бренду;
- підвищує впізнаваність підприємства;
- допомагає відбудуватися від конкурентів;
- дозволяє емоційно зачепити аудиторію та підвищити лояльність до бренду;
- впливає на ефективність рекламних кампаній та продажу.